Zuzčin deník

2017-04-27

Když na Piotra jeho žena z patra volala, že "praskla voda", začal rychle kontrolovat všechny trubky v koupelně. Nenapadlo ho, že by jeho dcera chtěla přijít na svět o tři týdny dříve. Nakonec vše dobře dopadlo a šťastný taťka těsně před půnocí stříhal pupeční šňůru. Vítáme Milu K. :).

2017-03-30

Včera proběhla zatím asi největší eAukce typu HOLLAND v hodnotě kolem 1 mil. EUR. Místo tulipánů šlo o složitější technologie. Úspora v řádech deseti tisíců EUR byla povzbuzením do dalších aukcí tohoto typu a důkazem, že každý z aukčních typů má své využití a je třeba s těmito možnostmi počítat už při plánování strategie nákupu.

2017-02-08

Uspořádali jsme turnaj v aktivitách. Ve firmě, kde pracuje 9 národností, ke hře potřebujete i google překladač, ale o to je větší zábava. Vybrala jsem jeden z nejlepších malířských kousků, kde je dlouhosrstý jezevčík a je to asi těžce uvěřitelné, ale byl uhádnut :)

2017-02-03

Dnešní pátek je smutný. Začali nám na náměstí sklízet vánoční stromek. Nikdo nechápe, proč už v únoru. Vždyť ještě nejsou ani velikonoce...

2017-01-31

Kontaktovala nás jedna londýnská škola, která hledá příležitosti pro své studenty na praxi. Asistentka se mnou domlouvala schůzku svému panu řediteli. Pozvala jsem ho k nám na základnu, aby si mohl prohlídnout firmu. Ptala se mě, jak daleko to k nám bude mít z hotelu a poslala mi adresu Zlaté Opavice. Ubytovat svého šéfa v centru je dobrý nápad, pokud se nejedná o horské centrum Holčovice, které je asi 2 hodiny od Ostravy. To nevypadá na lednové prémie :)

2017-01-25

V pátek se připravují nějaké firemní rošády. Na přemístění od stolu k jinému stolu většině stačila jedna malá krabice na věci. ZuzKa je sice na služební cestě, ale u svého stolu má už teď připravené 3 velké krabice. Je to protekce nebo předvídavost?

2016-11-15

Bukovala jsem právě termín pro eBF na rok 2018. To je hrůza vědět, co kdy bude za dva roky. V pubertě jsem nevěděla, co bude další neděli a teď vím, co budu dělat 16. až 19. října 2018. Info pro pozorné, ano, za dva roky to posuneme o měsíc dopředu.

2016-11-08

Dnes volal Tomáš Šturala, že mu hned v sedm ráno spadl diplom FSA z roku 2012 a o hodinu později spadl diplom z roku 2013, takže hned ověřoval, jestli je v Ostravě všechno v pořádku. Hlásím, že jsme připraveni. Padající diplomy byly zřejmě předzvěstí ostravského setkání. Město stojí, sály jsou postavené a těšíme se na vás. Začínáme!!! ZuzKa

Týdeník - Tobogan / 37. týden

Až na samém konci Polska (nebo začátku?) aneb Honza Š. na Helu.

separator Pondělí: Začátek týdne pro ty, kteří se těšili na rafty a krásy Slovinska, nezačal příliš přívětivě. Jelikož Slovinsko již delší dobu okupují silné deště a předpověď na následující dny nebyla lepší, musela se cesta za dobrodružstvím zrušit. separator Trojice Jirka C., Jirka Š. a Petr D. časně ráno vyrazili vlakem do našeho hlavního města, kde byla domluvena certifikace CZ JOSEPHINE. Až na pár formalit, které obratem doděláme, vše dobře dopadlo. 3x HURÁ!!! separator Úterý: Slovenský tým se po obědě přesouval do Liptovského Mikuláše, kde chystal Praktik Arénu pro zdravotnictví. Poté, co jsme dorazili na místo, šli jsme zkontrolovat prostory a dotáhnout vše do finální podoby. Bylo co dodělávat, jelikož sál nebyl připraven dle našich představ – na plátno o rozměrech 4 x 3 m byl promítán projektorem obraz o velikosti 1,5 x 1 m.. separator Středa: Maruška měla až do středy dovolenou, nicméně nelenila a na zimu zavařila několik sklenic ostružinového džemu. Vypadá to náramně a v zimě se budou určitě hodit. FOTO. separator V Liptovském Mikuláši konečně vypukla Praktik Aréna s výhradním zaměřením na obstarávání ve zdravotnictví. Účast byla více než slušná, kdy společně s námi se jí zúčastnilo více než 60 lidí FOTO. Ohlasy byly skvělé a tak máme všichni radost, že se to vyvedlo. Už pomalu začínáme přemýšlet nad další podobnou akcí. separator Čtvrtek: Do Ostravy dorazil ze Slovenska náš klient na školení WORKFLOW. Školení se povedlo a spokojenost byla na obou stranách. separator Společně s Jirkou Š. jsme dávali dohromady podklady na certifikaci ISO, která nás za chvilku čeká. separator Polská Andy byla s Piotrem prezentovat PL JOSEPHINE u klienta, který ohodnotil systém velmi pozitivně, což je super a návrat zpět do Čech byl určitě veselejší. separator Pátek: Tobias už hodně dlouho žadonil, že chce pejska. Doma odolávali, co to šlo, ale jak to tak bývá, děti většinou přece jen zvítězí. A tak na něj v pátek po návratu domů čekalo překvapení FOTO. Byl tak dojatý, že ztratil i řeč, což se zase tak moc často nestává :-). separator Já jel společně s přítelkyní na otočku do Znojma na historické vinobraní, bylo báječně a vyšlo i počasí FOTO. Víno teklo proudem FOTO, na každém rohu hrála cimbálovka a fajn den zakončil příchod krále Jana Lucemburského. separator Víkend: Jirka Š. trávil víkend v Praze. Odpoledne procházka FOTO a večer si zašli do divadla na muzikál FOTO. Nicméně do Prahy vyrazili hlavně kvůli koncertu kapely Kryštof, který se konal v neděli na Strahovském stadionu FOTO, FOTO. Četl jsem, že v sobotu koncert navštívilo 40 tisíc lidí, věřím tedy, že to musela být super show. separator Trenki na cestách: Tom společně s rodinkou vyrazili ve čtvrtek novou linkou z Košic do Beneluxu přes Kolín. Do neděle stihli navštívit 5 krajin a samozřejmě všude hledali kešky. Ve čtvrtek dorazili na otevření Oktoberfestu v Kolíně, v pátek navštívili Nizozemský Maastricht, v sobotu absolvovali výlet do Francie na středověkou pevnost a po cestě zpět navštívili Belgický zámek obývaný tou stejnou rodinou od 13. století. Nechyběla ochutnávka Belgického piva a Německého currywurstu. separator Přeji pohodový týden, ideálně bez deště, LZ

Týdeník - Tobogan / 36. týden

Kaplani okoukli chrám Sv. Al. Nevski, kde se naše Sofie vdávala :)

separator Týden v NARu očima ztracené dcery Lindy, aneb dobří holubi se vracejí. Následují skalní momenty uplynulých dní. separator Jak se Kaplan málem dostal na hrad. Šéf prodal jeden ze svých obrazů paní na Krajském úřadě. Bohužel obraz snědli červotoči. Šéf nechal zarámovat nový obraz a poslal s ním Ivanku na KÚ zrovna ve chvíli, kdy probíhala oficiální návštěva našeho pana prezidenta. Návštěva z hradu samozřejmě předpokládala, že Ivanka dar nese hlavě státu. Ivanka obraz ubránila, ale na druhou stranu by to bylo fajn vidět novoroční prezidentský projev a v pozadí šéfovy Aleje IV. separator Nezbylo pro mě místo v kanceláři a tak jsem byla vykázána na samotku do školící místnosti. Přes dvoje zavřené dveře mě od práce vyrušilo Zuzčino zvučné POMOC, a tak jsem se rychlou chůzí/skoro během vydala směr křik. Potkala jsem Zuzku u výtahu a zjistila, že se v něm někdo zasekl. Opravář tvrdí, že Masarykovo náměstí 33 v žádném seznamu nemá, a že tedy nikam nejede. Radek nachází klíče od výtahových dveří a zjišťuje se, že jsou tam dvě zaseklé dámy polovinou kabiny v mezipatře. Záchranná operace s názvem Z výtahu ven obsahovala jednu židli, jednoho silného muže a spoustu odvahy a víry, že se kabina při vyprošťovacím manévru z ničeho nic nerozjede. Všichni zúčastnění dle našich informací přežili ve zdraví. separator Doprovodný program FSA vítá první vlaštovky. Kolují zvěsti o punkové kapele a dokonce tanečním vystoupení argentinského tanga. - K názvu výstavy SPOLU letos přidáváme číslo III a stěny výstavní síně už jsou skoro plné. V případě, že bude umělců přibývat dosavadním tempem, budeme muset probourat některou stěnu a prostor v galerii nafouknout. Zatím ale zájemce o vystavování vítáme s náručí otevřenou. separator Bylo mi tu s vámi hezky, mí milí, tak se na vás v listopadu budu zas těšit. Tak pevné nervy a eBF zdar! Linda